ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΜΑΣ;
Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, μπορείτε να επιστρέψετε οποιαδήποτε ΑΧΡΗΣΙΜΑ προϊόντα εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία αποστολής. Πριν στείλετε οποιαδήποτε προϊόντα πίσω σε εμάς επικοινωνήστε με την εταιρεία, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις έχουν ικανοποιηθεί σωστά.
Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε:
πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, αφόρετο, άπλυτο και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε
πρέπει να επιστραφεί πλήρες με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματά του
πρέπει να αποσταλεί πίσω στο κέντρο εκπλήρωσης εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία αποστολής
πρέπει να αποστέλλονται σε μία ενιαία αποστολή- τα προϊόντα που ανήκουν στην ίδια παραγγελία πρέπει να μας επιστραφούν ταυτόχρονα
Εάν πληρούνται όλες αυτές οι προϋποθέσεις, θα σας επιστρέψουμε την αξία του/των επιστρεφόμενου/ων προϊόντος/ων, συμπεριλαμβανομένου του Φόρου Πώλησης, μείον τα αρχικά έξοδα αποστολής. Μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε το(α) επιστρεφόμενο(α) προϊόν(τα) με ένα άλλο ή πολλά προϊόντα.
Τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά πώλησης δεν μπορούν να επιστραφούν ή να επιστραφούν.
Στα εκπτωτικά προϊόντα clearance – last chance δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές (επιστροφή χρημάτων) αλλά μόνο η αλλαγή με κάποιο άλλο διαθέσιμο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Για παραγγελίες από την Ελλάδα, μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα μέσω της εταιρείας Γενική Ταχυδρομική και θα καλύψουμε τα έξοδα αποστολής. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, μπορούμε να προχωρήσουμε στην επιστροφή της αξίας του(των) επιστρεφόμενου(ων) προϊόντος(ων). Αν προτιμάτε, μπορείτε να στείλετε την επιστροφή με δικά σας έξοδα, με courier της επιλογής σας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά στα προϊόντα, εάν στείλετε την επιστροφή σας χωρίς να χρησιμοποιήσετε την Γενική Ταχυδρομική.
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδος, μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν(α) με δικά σας έξοδα αποστολής. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, μπορούμε να προχωρήσουμε στην επιστροφή της αξίας του(των) επιστρεφόμενου(ων) προϊόντος(ων).
Δεν θα εκδίδουμε Επιστροφές για επιστροφές που δεν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, με την προϋπόθεση, ωστόσο, ότι θα έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε εντός 7 (επτά) ημερών από την ειδοποίησή μας ότι δεν δικαιούστε Επιστροφή, να σας αποσταλεί το εμπόρευμά σας πίσω, με δικά σας έξοδα, στην κατάσταση στην οποία το παρέλαβε ο οίκος εκπλήρωσης του Παρόχου.
Εάν δεν ζητήσετε την επιστροφή του εμπορεύματός σας εντός της εν λόγω περιόδου των τριάντα ημερών, εξουσιοδοτείτε τον Πάροχο, και οποιαδήποτε από τις θυγατρικές του ή τους αντιπροσώπους του, να διαθέσει το εν λόγω εμπόρευμα κατά την κρίση του.
ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ ΧΡΗΜΆΤΩΝ ΜΑΣ;
Οι επιστροφές χρημάτων διεκπεραιώνονται εντός περίπου τριών (3) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του εμπορεύματός σας.
Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω PayPal, οι επιστροφές θα πιστωθούν στο λογαριασμό σας στο PayPal και θα είναι ορατές αμέσως. Η ημερομηνία επιστροφής στην πιστωτική κάρτα που σχετίζεται με το λογαριασμό σας στο PayPal.
Για παραγγελίες που πληρώνονται είτε με αντικαταβολή είτε μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα θέλαμε να μας στείλετε επίσης τον αριθμό IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού, το όνομα της τράπεζας και το πλήρες όνομα του κατόχου του λογαριασμού σας. Οι χρόνοι επιστροφής χρημάτων εξαρτώνται από τις πολιτικές της εταιρείας πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Λάβετε υπόψη ότι η ημερομηνία επιστροφής της πίστωσης θα συμπίπτει με την ημερομηνία της αρχικής πληρωμής, επομένως δεν θα επιβαρυνθείτε με τόκους,
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.